مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-07ورزشي

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت


پرسپولیس در روزی که چندین مهره اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت، نتوانست از خریدهای یحیی گل محمدی برای نجات سوپرجام استفاده کند چراکه آنها باوجود ارقام نجومی کیفیت لازم را نداشتند - پرسپولیس بدون در اختیار داشتن چند ستون اصلی از اسکلت قدیمی اش، سوپرجام فوتبال ایران را به فولاد باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

موسی کولیبالی در دقیقه 18، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

پرسپولیس در روزی که چندین مهره اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت، نتوانست از خریدهای یحیی گل محمدی برای نجات سوپرجام استفاده کند چراکه آنها باوجود ارقام نجومی کیفیت لازم را نداشتند.

به زبان تازه تر مهره های تازه وارد یحیی در سطح و کلاس بازیکنان قبلی پرسپولیس که برانکو از خود برجای گذاشت، نیستند و در واقع گل محمدی از ساختن تیمی تازه برای سرخ ها عاجز بوده است.

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توانسته بود گل گهر را با نتیجه 5 بر صفر شکست بدهد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت

تاج فولادی برسر فوتبال ایران؛ پرسپولیس به یحیی و خریدهای تابستانی باخت