مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-07سياسي

بهره برداری از محور ارتباطی شهرستانهای سیروان- بدره


به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، بهره برداری از محور ارتباطی شهرستانهای سیروان- بدره به انجام رسید و عملیات اجرایی احداث راه اصلی لومار- قاضی خان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز طی دو مراسم جدا گانه با حضور بهرام نیا استاندار ایلام، مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانداران شهرستانهای بدره و سیروان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، محور سیروان به بدره به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث راه اصلی لومار- قاضی خان آغاز شد.

 بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: طول کل محور احداث شده 13 کیلومتر است که 6 کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده  و حجم عملیات راه سازی در 7 کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار داشت بسیار زیاد بود(1200000متر مکعب خاکبرداری و 700000 متر مکعب خاکریزی) همچنین برای اجرای آن یک تونل به طول235 متر حفاری و تکمیل شد، پل بزرگ جابر هم در این مسیر با 8 دهنه 20 متری به پایان رسید ، حدود 20 پل دیگر در مسیر احداث شد که در مجموع برای این محور 475 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی افزود: این طرح که با عرض 9 متر اجرا شده است حدود 85 کیلومتر ازمسیر ارتباطی شهرستان سیروان به سمت شهرستان های جنوبی استان(بدره، دره شهر و آبدانان) را کوتاه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از محور ارتباطی شهرستانهای سیروان- بدره

بهره برداری از محور ارتباطی شهرستانهای سیروان- بدره