مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-07سياسي

کشف و ضبط 113 کیسه کود شیمیایی احتکار شده در ملایر


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و ضبط 113 کیسه 50 کیلوگرمی کود شیمیایی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و ضبط 113 کیسه 50 کیلوگرمی کود شیمیایی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ملایر خبر داد.

علی اکبر کریم پور اظهار کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ملایر این 113 کیسه کود شیمیایی در کارخانه ای متروکه واقع در یکی از بخش های شهرستان کشف و ضبط شد.

وی همچنین با اشاره به کشف یک مخزن انبار سوخت قاچاق در ملایر، بیان کرد: یک مخزن سوخت احتکار شده حاوی 13 هزار لیتر گازوییل نیز در شهرستان کشف و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به دیگر عملیات پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ملایر اشاره کرد و افزود: طی یک عملیات دیگر نیز اطلاعات سپاه ملایر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، 100 کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع که در انبار یک قنادی احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: همچنین یک محموله شامل 555 کیسه سیمان هگمتانه و 135 کیسه 50 کیلوگرمی کنسانتره دامی که در یک واحد گاوداری متروکه واقع در یکی از بخش های شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 113 کیسه کود شیمیایی احتکار شده در ملایر

کشف و ضبط 113 کیسه کود شیمیایی احتکار شده در ملایر