مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-07سياسي

طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب تبریز نهایی شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب تبریز نهایی شده و تصمیمات گرفته شده از اول اسفند اجرایی می شود.

- یونس فاتح در تشریح این خبر گفت: در خصوص ساماندهی سگ های تبریز ادارات مختلفی چون اداره کل دامپزشکی استان، دانشگاه ها و دیگر ادارات ذی ربط اعلام آمادگی کرده و حمایت خود را در این مسئله از شهرداری تبریز بیان کرده اند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند این مسئله را بهصورت اولویت کاری خود در نظر دارد و با توجه به دستورات قضایی و حمایت ها و حساسیت های افکار عمومی در این مورد، بایستی از هر گونه اقدامات و تصمیم های احساسی خودداری شود و سازمان مدیریت پسماند وظیفه خود می داند تا در حل این مشکل، پشتیبان شهرداری های مناطق و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز باشد.

فاتح بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند تمامی امکانات خود را در این حوزه به پای کار می آورد و کلیات عملیات اجرایی پروژه به توافق طرفین رسیده است و هر کدام از وظایف خود مطلع هستند.

مکان مورد نیاز برای ساماندهی سگ های بلاصاحب تبریز مهیا شده است جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز نیز در این نشست تاکید کرد: در بازدیدها و جلسات انجام شده مکانی به مساحت پنج هکتار به صورت محصور در اختیار طرح ساماندهی سگ های تبریز قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب تبریز نهایی شد

طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب تبریز نهایی شد