مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-07سياسي

بنیاد مستضعفان 524 خانه را در محلات نایبند، حسین آباد و اسلام آباد سنددار کرد


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان گفت: 524 خانه تاکنون در محلات اسلام آباد، نایبند و حسین آباد بندرعباس با همکاری بنیاد، سند دار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد هادی نیک پرور مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستصعفان هرمزگان عصر امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: سازمان اموال و املاک، پشتوانه قوی بنیاد مستضعفان است و در هرمزگان نیز از سال 70 تشکیل شده و توانسته بسیاری از املاک وابسته به خود را سنددار کند.

  وی با بیان این که در محلاتی که تعارضاتی در مورد وضعیت اسناد منازل مردم مطرح بود، واگذاری اراضی به مردم در دستورکار قرار گرفت و در محله نایبند جنوبی که سهم بنیاد دو دانگ مشاع بود، 375 سند به مردم واگذار شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان با بیان این که در محله اسلام آباد با همکاری آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور، از 39 هکتار وسعت این محله، 4.

5 هکتار متعلق به بنیاد است که در تعامل با مردم 174 سند به مردم واگذار شده است.

نیک پرور با تصریح بر این که در محله حسین آباد که هر 6 دانگ متعلق به بنیاد است، واگذاری ها را به مردم آغاز کردیم تا منازل مردم سنددار شود و بتوانند اقدامات مربوط به بازسازی و نوسازی را انجام دهند، تصریح کرد: در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه و به مناسبت ایام با شکوه دهه فجر، در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 524 خانه را در محلات نایبند، حسین آباد و اسلام آباد سنددار کرد

بنیاد مستضعفان 524 خانه را در محلات نایبند، حسین آباد و اسلام آباد سنددار کرد