مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-07بين الملل

ریاض به دنبال صدور حکم قضایی علیه 11 جوان شیعه


منابع معارض در شبه جزیره عربستان خبر دادند که مسئولان سعودی در تلاش هستند علیه یازده جوان شیعه از ساکنان القطیف که در زندان هستند، حکمهای سنگین صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از تلاش مسئولان سعودی برای اتهام زنی به 11 جوان شیعه در استان القطیف خبر می دهند؛ گفته می شود این افراد سال گذشته میلادی بازداشت شده بودند اما ریاض در سال جاری در پی اتهام زنی به آنها است.

پایگاه خبری العهد گزارش داد که عربستان در تلاش است تا اتهامات ظالمانه ای به این جوانان وارد کند.

این مسئله نیز ساخته مسئولان سعودی بود و آنها مدعی شده اند یک باند مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در شهرک ام الحمام بازداشت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، مسئولان سعودی به محض بازداشت این افراد، ادعا کردند که جوانان مذکور برای انجام عملیات تروریستی آماده می شدند.

برخی از منابع معارض در شبه جزیره عربستان گفتند که این اقدام ریاض، به منزله تلاش برای باجخواهی سیاسی از کسانی است که عربستان، آنان را دشمن می داند تا از این طریق بتواند چیزی به دست آورد .

این منابع تأکید کردند، هیچ ادله ای برای محکوم کردن این جوانان وجود ندارد، بلکه این کار تنها یک نمایش است و محاکمه ها تنها صوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض به دنبال صدور حکم قضایی علیه 11 جوان شیعه

ریاض به دنبال صدور حکم قضایی علیه 11 جوان شیعه