مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-07سياسي

مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب نشینی نکرده اند


مردم در جمهوری اسلامی ایران به دشمن در سایه «روحیه انقلابی» اجازه تحقیر ملت و کشورشان را نداده و حتی یک قدم هم عقب نشینی نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حشمت الله قنبری امشب در هفتمین شب از مراسم جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان اینکه مردم از انقلاب اسلامی استقلال می خواستند، تصریح کرد: در تاریخ ده هزار ساله ایران، دو پادشاه ننگ دست نشاندگی را بر پیشانی ملت ایران چسبانده اند که به تصریح تاریخ یکی رضا شاه پهلوی و دیگری محمد رضا شاه پهلوی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده ناب و ریشه دار در حقایق دین مقدس اسلام است، اظهار کرد: دستاوردهای اصلی و اساسی انقلاب شکوهمند ما، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی عنوان کرد: چهل و سه سال از حماسه آفرینی ملت ایران در سال 1357 سپری شده و معمولاً در ایامی که ما از آن به عنوان دهه مبارک فجر یاد می کنیم، هم دشمنان انقلاب اسلامی هم دوستداران انقلاب اسلامی تمهیدات ویژه ای را به کار می گیرند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در نقطه مقابل ما، هشیارانه در رابطه با مفاهیم اسلامی و انقلابی، شائبه آفرینی و شبهه افکنی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب نشینی نکرده اند

مردم در سایه «روحیه انقلابی» حتی یک قدم عقب نشینی نکرده اند