مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-07حوادث

به خاطر مهریه شکایت کردم متهم به قتل شدم


19»/ سرقت در پوشش تکدی گری با عروسک پارچه ای!/ بدبینی تا مرز مرگ!/ به خاطر مهریه شکایت کردم متهم به قتل شدم/ مرگ هولناک کودک 3 ساله و پدر 50 ساله/ درآمد میلیاردی زوج/ کلاهبردار از سایت شرط بندی/ بازداشت عاملان درگیری با مأموران .

- کلاه برداران اینبار با درخواست واریز وجه از مخاطبان دست بکار شدندیکی از کلاهبرداری هایی که متاسفانه در این ایام شاهد آن هستیم، کلاهبرداری با ترفند درخواست واریز وجه به دوستان بعد از دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی است.

در این روش کلاهبرداران با ارسال پیام هایی با آرم رسمی شبکه های اجتماعی و سرشماره های مختلف با عناوینی مانند برای جلوگیری از بسته شدن حساب کاربری خود و یا جلوگیری از فیلتر شدن و .

کد احراز هویت خود را به این شماره ارسال کنید ، بعد از دریافت این کد، به شبکه های اجتماعی آن ها دسترسی پیدا کرده و با ارسال پیام هایی به دوستان و آشنایان و درخواست پول از آن ها به کسب درآمد نامشروع می پردازند.

در صورت دریافت هرگونه پیام در شبکه های اجتماعی از دوستان و آشنایان خود مبنی بر درخواست کمک نقدی یا موارد مشابه، ابتدا موضوع را بررسی کرده و بعد از اطمینان از اینکه درخواست واقعا از سوی فرد بوده، مبادرت به واریز وجه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر مهریه شکایت کردم متهم به قتل شدم

به خاطر مهریه شکایت کردم متهم به قتل شدم