مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-07سياسي

کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست!/ گلایه کنکوری ها از سامانه آموزش و پرورش


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت گفت: دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکور سراسری جهت ثبت نام الزامی است اما امسال سامانه آموزش و پرورش با مشکلات بسیار زیادی روبه رو بود و داوطلبان نمی توانستند وارد سامانه شوند و کد سابقه تحصیلی شان را دریافت کنند.

- علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره گلایه داوطلبان کنکور سراسری به عدم دریافت کد سابقه تحصیلی، اظهار کرد: دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکور سراسری جهت ثبت نام الزامی است اما امسال سامانه آموزش و پرورش با مشکلات بسیار زیادی روبه رو بود و داوطلبان نمی توانستند وارد سامانه شوند و کد سابقه تحصیلی شان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: یک سری از داوطلبان از سال های گذشته کد سابقه تحصیلی را دریافت کرده بودند؛ یعنی کد را داشتند و ثبت نام شان را انجام دادند اما این سامانه باید برای تمامی فارغ التحصیلان که امتحان نهایی داشته اند، در دسترس باشد.

*آموزش و پرورش قصد دارد بار سنگینی از امتحانات نهایی را بر دوش بگیرد امرایی با بیان اینکه در حالی آموزش و پرورش قصد دارد بار سنگینی از امتحانات نهایی را بر دوش بگیرد که هنوز سامانه ارائه دهنده کد سابقه تحصیلی اش دچار اختلال است، افزود: در حقیقت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست!/ گلایه کنکوری ها از سامانه آموزش و پرورش

کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست!/ گلایه کنکوری ها از سامانه آموزش و پرورش