مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 01:072022-02-07ورزشي

حاجی پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت


بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که در 20 دقیقه پایانی سوپرجام اصلاً فوتبالی ندیدیم، گفت: در این بازی حساس نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت و تمام هم و غمش پیروزی در سوپرجام بود و به نظرم او عملکرد خوبی داشت.

- بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که در 20 دقیقه پایانی سوپرجام اصلاً فوتبالی ندیدیم، گفت: در این بازی حساس نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت و تمام هم و غمش پیروزی در سوپرجام بود و به نظرم او عملکرد خوبی داشت.

افشین حاجی پور در گفت وگو با ایسنا با تبریک قهرمانی فولاد در سوپرجام به مردم خوزستان و مجموعه این باشگاه، اظهار کرد: مشخص بود که فولاد با برنامه در زمین حاضر شده بود و به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود.

فولاد در شروع بازی خیمه سنگینی در نیمه پرسپولیس زده بود و این در نوع خود بسیار جالب بود که بعد از چندین وقت تیمی پیدا می شود و از ابتدای بازی به پرسپولیس فشار بیاورد.

او ادامه داد: بعد از این که فولاد پرس سنگینی در نیمه پرسپولیس داشت، توانست با ارسال و حرکت های خوب در عمق و فشارهایی که به پرسپولیس وارد می کرد به گل اول برسد.

همیشه پنج دقیقه بعد از گل خیلی مهم است زیرا تیمی که گل خورده فشار می آورد تا گل بزند و تیمی هم که گل به ثمر رسانده تلاش می کند از گل خود محافظت کند و طبیعی بود که ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت

حاجی پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت