مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 07:572022-02-08اقتصادي

پیش بینی 30 محل فروش و عرضه سلیندر گاز مایع در شهر زاهدان


فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه نظارت و کنترل توزیع گاز مایع در این شهرستان بنحو شایسته در حال انجام است، گفت: نظارت و کنترل به صورت روزانه انجام می شود 30 محل فروش و عرضه سلیندر گاز مایع در شهر زاهدان پیش بینی شده تا گاز مورد نیاز مردم را توزیع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- نخعی شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه مبارک فجر افزود: سال گذشته با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد و شرکت پرسی ایران گاز توافق شد تا خودروی حمل سلیندر گاز مایع خریداری و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا کار توزیع در مقابل منزل شهروندان را انجام دهند که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت اما امسال مجددا در صدد اجرا و تحقق این طرح مهم هستیم.

فرماندار زاهدان بیان کرد: پروژه گازرسانی در زاهدان تقریبا رو به اتمام بوده و ساماندهی حاشیه شهر نیز به 70 درصد مطلوب رسیده است.

نخعی همچنین در خصوص پروژه های دهه فجر نیز گفت: حدود 217 روستای این شهرستان از پروژه های دهه فجر بهره مند شده و در حوزه آب روستایی نیز احداث منابع آبی و توسعه شبکه روستایی از جمله ویژه برنامه های دهه فجر است.

فرماندار گفت: افتتاح و کلنگ زنی 101 پروژه با اعتباری بالغ بر 305 میلیاردو 194 میلیون تومان از برکات ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 30 محل فروش و عرضه سلیندر گاز مایع در شهر زاهدان

پیش بینی 30 محل فروش و عرضه سلیندر گاز مایع در شهر زاهدان