مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-08فرهنگي

مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی فیلم چه چیزی بوده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم بی رویا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو به چند سوال پیرامون تعبیر اصلی فیلم و متنی که به فیلم برای گرفتن پروانه نمایش اضافه شد، - وزیر دفتری اظهار داشت: من ترجیح می دادم که کاملترین نسخه ممکن فیلم نمایش داده شود تا اینکه جعل یا تعدیلی در آن رخ دهد و متنی به آن اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم بی رویا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو به چند سوال پیرامون تعبیر اصلی فیلم و متنی که به فیلم برای گرفتن پروانه نمایش اضافه شد، پاسخ داد.

کارگردان فیلم بی رویا در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در ارتباط با کلیدواژه فیلم که در نشست خبری آن بیماری اسکیزوفرنی را رد کرده بود توضیح داد که فکر می کند این را باید مخاطب بگوید که تعبیر اصلی فیلم چه چیزی بوده است، اما همانطور که در نشست خبری هم عنوان شد چیزی که می توان در ارتباط با آن بحث کرد مسئله هویت است و اینکه چه مواردی تکمیل کننده هویت یک نفر است.

این مطلب را از دید روانشناختی، فلسفی و حتی واقعیت مخدوش و اینکه اصلا چه چیزی واقعیت را تبدیل به واقعیت می کند، نگاه کرد و ترجیح این است که تماشاچی با این تفکر های متفاوت از سالن تماشای فیلم خارج شود تا اینکه از قبل مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی فیلم چه چیزی بوده

مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی فیلم چه چیزی بوده