مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-08ورزشي

بانوان در شهر ساحلی بوشهر از مواهب دریا محروم هستند


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بانوان در شهر ساحلی بوشهر از مواهب دریا محروم هستند.

- ، حمیده خاتون هلال بحر صبح سه شنبه در جمع بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: بانوان استان بوشهر و جنوب کشور از داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بی بهره هستند و با کمبودهای فراوانی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه بانوان بوشهری در کنار دریا از مواهب دریا محروم هستند اضافه کرد: بانوان بوشهری در کنار دریا محروم از استفاده از دریا هستند و مرکز استان یک پلاژ و پارک ویژه و درخور بانوان ندارد هلال بحر افزود: در حالی که بوشهر خود قطبی در انرژی کشور بوده است یا تیم شاهینی داریم با 70 سال قدمت که از ابتدای شورا با چالش تأمین اعتبار این تیم مواجه هستیم و نتوانستیم از آن حمایت کنیم و تیم در شرایط خوبی قرار ندارد.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار می رود تیم فوتبال استان بوشهر با توجه به نقش آن در سلامت و تزریق نشاط مورد حمایت شرکت های نفت و گاز استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: این استان دارای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی است که هم در اشتغال افراد بومی استان سهمش کم بوده هم جایگاهش در توسعه زیرساخت های عمرانی، فرهنگی و حمایت از ورزش استان کمرنگ بوده است و درخواست داریم نگاه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در شهر ساحلی بوشهر از مواهب دریا محروم هستند

بانوان در شهر ساحلی بوشهر از مواهب دریا محروم هستند