مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-08اقتصادي

قطار ایرانی در آستانه ورود به خط مترو


مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: اکنون قطار ملی در مرحله تست نهایی یا تست گرم است که بعد از پاس شدن این مرحله وارد تولید انبوه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد فرزی به خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت قطار ملی به عنوان یکی از طرح های کلان ملی گفت: تا پایان دی ماه تست های تایید کننده کارخانه ای (FAT) این قطار در محل کارگاه انجام شد.

مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت با بیان اینکه تست های (SAT) یا تست های در محل بهره برداری این قطار ملی از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است، گفت: این تست که در محل یعنی در خط مترو انجام می شود چند روزی است که شروع شده و در حال انجام است.

به گفته فرزی این تست های نهایی با نظارت بازرسان خارجی انجام می شود به طوری که بعد از انجام تست نتایج به این شرکت ارسال و تاییدیه و مجوز سیر از آنها دریافت خواهد شد.

وی با اشاره به پارامترهای تست در محل یا تست گرم گفت: وزن قطار با تقسیم بار، حفاظت پوشش، تست تجهیزات قطار با سرعت های از پیش تعیین شده از سرعت کم برای سرعت گیری و شتاب های لازم، ترمز از جمله مواردی هستند که در تست گرم مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت با بیان اینکه این تست در ساعاتی که مترو فعالیتی ندارد (10 شب تا پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار ایرانی در آستانه ورود به خط مترو

قطار ایرانی در آستانه ورود به خط مترو