مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-08سياسي

تأمین امنیت شهروندان با استاندارد اجباری پلکان برقی در اردبیل


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استانداردسازی پلکان برقی در استان اردبیل با هدف تامین امنیت شهروندان اجرا شده و این طرح اجباری است.

- ، هاشم علایی صبح سه شنبه در کمیته فنی استاندارد با اشاره به اجباری بودن اجرای استاندارد پله های برقی اظهار کرد: پله های برقی باید مورد بازرسی و آزمون اولیه و ادواری قرار گیرند و کارفرمایان پروژه های عمرانی و ساختمانها، بیمارستان ها، پاساژها، و اماکن عمومی موظفند گواهینامه ایمنی پله برقی را دریافت نمایند.

وی گفت: در شورای عالی استاندارد اجرای استاندارد با عنوان پلکان برقی و پیاده روی های متحرک ایمنی مشمول مقررات اجباری قرار گرفته وزمان شروع اجرای آن از اول اردیبهشت سال 1399، بر اساس تاریخ صدور پروانه برای ساختمانها و تأسیسات محل نصب، می باشد.

مدیرکل استاندارد استان در ادامه تصریح کرد: پس از نصب پله برقی ها توسط شرکت های نصاب مجاز دارای پروانه معتبر طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلکان برقی توسط این شرکت ها در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور جهت ارجاع کار به شرکت های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران برای انجام بازرسی های فنی و صدور گواهینامه ایمنی ثبت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت شهروندان با استاندارد اجباری پلکان برقی در اردبیل

تأمین امنیت شهروندان با استاندارد اجباری پلکان برقی در اردبیل