مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-08اجتماعي

نظارت بر مهدکودک ها حتی در دوران کرونا تعطیل نشد


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از آن جایی که نیروی انسانی به عنوان سرمایه های انسانی به شمار می روند، مجدانه تاکید داریم نیروی انسانی که در حوزه های آموزشی از جمله مهدکودک ها مستقر هستند، - آگاهی کامل و توانمندی های لازم در این زمینه را دارا باشند؛ ما نیز همچنان روند نظارت بر اماکن آموزشی را دنبال می کنیم.

محمد زمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر قرار باشد یک سیستم و بهره برداری آموزشی خوبی داشته باشیم باید به نظارت، ارزیابی و بازخورد که سه رکن اساسی در انجام این فرآیند مهم است را توجه کنیم ؛ نظارت دقیق مبتنی بر استانداردهای لازم به مدارس و مراکز آموزشی سبب می شود کیفیت آموزش بهتر و آموزش سازنده تر باشد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای تاسیس هر مکان آموزشی به خصوص مهدکودک ها، تاییدیه و مجوزهای لازمه از سازمان های مربوطه صادر شود و خدمات دهی به بهترین نحوه خود صورت گیرد.

زمانی افزود: از آن جایی که نیروی انسانی به عنوان سرمایه های انسانی به شمار می روند، مجدانه تاکید داریم نیروی انسانی که در حوزه های آموزشی از جمله مهدکودک ها مستقر هستند، آگاهی کامل و توانمندی های لازم در این زمینه را دارا باشند؛ ما نیز همچنان روند نظارت بر اماکن آموزشی را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مهدکودک ها حتی در دوران کرونا تعطیل نشد

نظارت بر مهدکودک ها حتی در دوران کرونا تعطیل نشد