مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-08بين الملل

نخستین جلسه پارلمان استرالیا در 2022 با عذرخواهی نخست وزیر آغاز شد


پس از آنکه در یک بررسی مشخص شد نیمی از کارکنان پارلمانی استرالیا آزار و اذیت، زورگویی یا تجاوز جنسی را تجربه کرده اند، نخست وزیراسترالیا، امروز (سه شنبه) از یک کارمند سیاسی عذرخواهی کرد.

- پس از آنکه در یک بررسی مشخص شد نیمی از کارکنان پارلمانی استرالیا آزار و اذیت، زورگویی یا تجاوز جنسی را تجربه کرده اند، نخست وزیراسترالیا، امروز (سه شنبه) از یک کارمند سیاسی عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، این عذرخواهی آغازی دشوار برای سال انتخاباتی اسکات موریسون بوده و در حالی صورت گرفت که معترضان به واکسیناسیون در بیرون پارلمان تجمع کرده و حزب محافظه کار در تصویب یک لایحه آزادی مذهبی با شکست مواجه شد.

انتخابات باید تا ماه مه و در حالی برگزار شود که تا تحویل بودجه فدرال در ماه مارس، تنها چند جلسه پارلمان باقی می ماند؛ این بودجه احتمالا آغازگر کارزار رسمی خواهد بود.

در حالی که پارلمان استرالیا، امروز نخستین جلسه خود در سال 2022 را تشکیل داد، بیانیه ای از سوی رییس مجلس قرائت شد که در آن به دلیل سابقه غیرقابل پذیرش زورگویی در محل کار، آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی در محل کار پارلمان این کشور عذرخواهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه پارلمان استرالیا در 2022 با عذرخواهی نخست وزیر آغاز شد

نخستین جلسه پارلمان استرالیا در 2022 با عذرخواهی نخست وزیر آغاز شد