مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-08سياسي

مردم ستون پیروزی و حفظ انقلاب هستند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مردم ایران ستون اصلی پیروزی و حفظ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، جهانی و داخلی هستند.

- رضا قاسمیان در مراسم افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان نیر اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در 43 سال اخیر پیشرفت های روزافزونی را در کشور به رغم همه تهدیدها و نامردی ها شاهد بودیم و قطعا در ادامه مسیر نیز حضور مردم می تواند خنثی کننده همه توطئه ها و دسیسه ها باشد.

وی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را به عنوان عید انقلاب، روز با عظمت نمایش ابهت امت اسلامی و ناکامی دشمنان در توطئه ها و برنامه ریزی های متعدد اعلام کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن هر سال توسط خود مردم از هرگونه تهدید بیمه می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل دولت سیزدهم را دولتی بر مبنای گفتمان مردمی انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: در دهه پیشرفت و عدالت سعی بر این است تا بسیاری از اهداف نظام اسلامی در مناطق مختلف به ویژه محروم و روستایی نمود پیدا کند.

قاسمیان افتتاح طرح ها و پروژه های متعدد را در شهرها و روستاها در همین راستا توصیف کرد و ادامه داد: با سفر به شهرستان نیر سعی کردیم تا طرح های متعدد بخش خصوصی و دولتی را افتتاح کنیم تا اهالی نیر از مزایای 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ستون پیروزی و حفظ انقلاب هستند

مردم ستون پیروزی و حفظ انقلاب هستند