مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-08سياسي

ردادی: صدور انقلاب به معنی «بله قربان گو» بودن کشورها به ایران نیست


صدور انقلاب به این معنی نیست که کشور ها بله قربان گوی ایران باشند.

ایران از کشورهای آزادی خواه حمایت می کند، - خبرگزاری فارس ـ گروه اندیشه: انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی به عنوان یک جریان اسلامی و ضداستعماری که موفق شد آرمان ها و اهداف خویش را در برقراری حکومت اسلامی و تقابل در سطح گسترده با غرب را پیگیری کند، همواره مورد توجه خیلی از جنبش های اسلامی و حتی آزادی خواه، نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا واقع شد.

ایران قبله مقاومت  از جهاد اسلامی در فلسطین تا انصار الله و حوثی ها در یمن، از جبهه الدیمقراطیه لتحریر الفلسطین تا حکومت کمونیستی ـ مارکسیستی هوگو چاوز در ونزوئلا، همه و همه نگاهشان به انقلاب اسلامی در ایران و نظام جمهوری اسلامی به دید یک پنا هگاه و مأمن، برای آزادی خواهانِ ضداستکبار است.

شید فتحی شقاقی در نماز جمعه تهران تقریباً همه نهضت های اسلامی در آن سال ها با شکست روبه رو شده بودند و طمع خواهی های صهیونیسم و غصب اراضی کشور های اسلامی  به شدت غرور مردم منطقه را جریحه دار کرده بود.

در این بین، سید خمینی به پشتوانه قیام مردمی  و با اصل قرار دادن قرآن، سلطنت پهلوی را که به منزله ابزار اصلی جبهه غرب در منطقه بود، ساقط کرد و عَلَم مقاومت و تقابل با استعمار را برافراشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردادی: صدور انقلاب به معنی «بله قربان گو» بودن کشورها به ایران نیست

ردادی: صدور انقلاب به معنی «بله قربان گو» بودن کشورها به ایران نیست