مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-08پزشكي

جریمه و توبیخ کتبی برای دندان پزشک متخلف در شهرکرد


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از جریمه مالی و توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی یک دندانپزشک در شهرکرد خبر داد و گفت: تخلف این دندانپزشک گرانفروشی گزارش شده است.

- محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی شکایت از یک دندانپزشک به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و شکایت مبنی بر دریافت اضافه از نرخ های اعلام شده( گرانفروشی) از سوی ناحیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارائه خدمات ترمیم و عصب کشی دندان، موضوع در کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان طرح و پس از احراز تخلف، پرونده برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از دریافت، پرونده در شعبه تخصصی این اداره کل مورد رسیدگی واقع و پس از بررسی جریمه 9 میلیون ریالی و همچنین توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی بابت تخلف گرانفروشی برای این دندانپزشک متخلف در نظر گرفته شد.

عمرون از مردم استان خواست تا هرگونه شکایت یا گزارش از تخلفات پزشکان از جمله دریافت مبلغ اضافه از نرخ های اعلام شده از ناحیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به تعزیرات حکومتی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و توبیخ کتبی برای دندان پزشک متخلف در شهرکرد

جریمه و توبیخ کتبی برای دندان پزشک متخلف در شهرکرد