مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-08سياسي

26 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 26 تیم پزشکی عمومی و تخصصی در مناطق محروم استان، خدمات تخصصی درمانی و دارویی ارائه می دهند.

- رضا منصوری، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص فعالیت های این سازمان در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امسال در دومین روز از فجر انقلاب(سیزدهم بهمن ماه) 26 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

وی ادامه داد: 12 تیم از این تعداد در شهر کرمانشاه و 14 تیم در دیگر شهرستان های استان و 2 تیم تخصصی ویژه در سرای سالمندان و شیرخوارگاه معتضدی ارائه خدمت کردند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در تمامی میعادگاه های نماز جمعه سطح استان، تصریح کرد: سنجش فشار خون، قند خون، اکسیژن، تب سنجی و توزیع مواد ضدعفونی از جمله خدمات ارائه شده در این پایگاه ها بود.

برپایی میز خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی (20 بهمن ماه)، برپایی دو درمانگاه چند تخصصی در شهرستان کنگاور و سرپل ذهاب، توزیع 400 بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار به خصوص اورامانات از جمله اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در این ایام بود که منصوری از آن ها یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند

26 تیم پزشکی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند