مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-08بين الملل

حقوق بشر محور دیدار وزیر خارجه قزاقستان با مقامات سازمان ملل و اتحادیه اروپا


وزیر امور خارجه قزاقستان به طور جداگانه با رییس منطقه ای کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در امور آسیای مرکزی و نماینده ویژه اتحادیه اروپا دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی ، وزیر امور خارجه قزاقستان با ریشارد کامندو ، رییس منطقه ای کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل و تبری هاکلو ، نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای آسیای مرکزی به طور جداگانه ملاقات کرد.

در دیدار تلئوبردی و کامندو دستور کار مهم همکاری قزاقستان با نهادها و سازوکارهای حقوق بشر سازمان ملل بررسی شد.

تلئوبردی تاکید کرد که تعامل با کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد و سازوکارهای مستقل در زمینه حقوق بشر که زیر نظر ملل متحد فعالیت می کنند، یکی از ابعاد اولویت دار همکاری نورسلطان با این سازمان بین المللی است.

در این راستا، طرف قزاق با اشاره به اهمیت آغاز عضویت سه ساله خود در شورای حقوق بشر سازمان ملل قصد خود را برای شرکت در چهل و نهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو اعلام کرد.

وی طرف مقابل را در مورد علل و پیامدهای حوادث ماه ژانویه در قزاقستان و همچنین اقدامات جامع دولت این کشور برای تضمین اجرا تعهدات بین المللی خود در زمینه حقوق بشر مطلع و اطمینان داد که هرگونه اطلاعات در مورد نقض حقوق بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر محور دیدار وزیر خارجه قزاقستان با مقامات سازمان ملل و اتحادیه اروپا

حقوق بشر محور دیدار وزیر خارجه قزاقستان با مقامات سازمان ملل و اتحادیه اروپا