مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-08اقتصادي

عایق های ضد رطوبت و باکتری در لایو ستاد نانو بررسی می شود


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، لایو اینستاگرامی با موضوع «تولید صنعتی پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو برگزار می کند.

- ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، لایو اینستاگرامی با موضوع تولید صنعتی پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ستاد نانو در صفحه اینستاگرام ستاد نانو گفت وگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد با مهندس محمدعلی طاهباز، رییس هیئت مدیره یکی از شرکت های فناور برگزار می شود.

این شرکت، به عنوان تولیدکننده انواع افزودنی های بتن، چسب های ساختمانی، انواع گروت، انواع ملات های تعمیراتی، مواد آب بندی و حفاظت بتن، رنگ و پوشش، اپوکسی و پلی اورتان، در حوزه محصولات شیمیایی و نوین ساختمانی، فعالیت می کند.

این شرکت توانسته است با اولویت قرار دادن مواد اولیه بومی و شرایط جوی حاکم بر کشور، اقدام به راه اندازی و تولید محصولات نوین خود از جمله انواع چسب های کاشی، پودر بندکشی در رنگ های متنوع، افزودنی های بتن، مواد عایق پایه سیمانی، انواع گروت ها با کاربردها و مقاومت های مختلف، روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن و بالغ بر ده ها محصول کاربردی و جدید، یکی از فعال ترین تولیدکننده ها در زمینه صنعت ساختمان سازی به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایق های ضد رطوبت و باکتری در لایو ستاد نانو بررسی می شود

عایق های ضد رطوبت و باکتری در لایو ستاد نانو بررسی می شود