مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-08سياسي

آسمان چهارمحال و بختیاری نورافشانی می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آسمان استان نورافشانی می شود.

- موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مراسم نور افشانی آسمان در چهارمحال و بختیاری همزمان با شب 22 بهمن ماه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم رأس ساعت 21 با نواخته شدن بانگ الله اکبر آغاز خواهد شد، عنوان کرد: مراسم نور افشانی در مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور در تپه نورالشهدا برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) مجری برنامه نورافشانی در شهرکرد است.

انصاری با اشاره به اینکه این مراسم در شهرستان های 10 گانه استان اجرا خواهد شد، ادامه داد: نیروی انتظامی، اورژانس، پایگاه بسیج، آتش نشانی و دیگر دستگاه های اجرایی در این برنامه مشارکت دارند.

وی به برگزاری این مراسم در روستاها اشاره کرد و گفت: برنامه نورافشانی و راهپیمایی در روستاهای چهار محال و بختیاری با توجه به ظرفیت های موجود با هماهنگی دهیاری ها و پایگاه های بسیج پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: علاقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان چهارمحال و بختیاری نورافشانی می شود

آسمان چهارمحال و بختیاری نورافشانی می شود