مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-08اقتصادي

کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی با جذب سرمایه های مردمی قم در قالب تجارت طلا


دادستان عمومی و انقلاب قم، از رسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری و حیف و میل اموال به میزان تقریبی 300 میلیارد ریال از بیش از 40 نفر در حوزه سرمایه گذاری تولید و تجارت طلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب اظهار کرد: در پرونده کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی از 40 نفر در حوزه سرمایه گذاری تولید و تجارت طلا، متهمان با ظاهری فریبنده و اشرافی اقدام به ترغیب مردم و جذب سرمایه های آنان با وعده واهی پرداخت سود مشارکت ماهیانه در زمینه تجارت طلا می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه برخلاف ادعای متهمان، این فعالیت فاقد هرگونه پروانه کسب یا مجوز تجاری می باشد، افزود: متهم اصلی با استفاده از ماشین های مدل بالا، دفتر کار لوکس و چند شریک در پوشش راننده و محافظ شخصی، ارزش اقتصادی فعالیت صوری خود را مهم و معتبر جلوه می داد و از این طریق سرمایه های بیشتری را جذب می کرد که منجر به حیف و میل اموال و از دست رفتن سرمایه های اولیه شد.

 این مقام قضایی، اتهام مورد رسیدگی این پرونده در شعبه 5 بازپرسی دادسرای قم را اخلال در نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه افراد حسب سرمایه گذاری و حیف و میل آن عنوان کرد و بیان داشت: حسب شکایت مالباختگان، متهم با قرار وثیقه 300 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی با جذب سرمایه های مردمی قم در قالب تجارت طلا

کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی با جذب سرمایه های مردمی قم در قالب تجارت طلا