مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-08سياسي

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری


پلیس و شهرداری برای ارایه خدمات غیرحضوری هم افزایی خواهند داشت و تفاهم نامه هایی برای پیش برد کلان پروژه های هوشمندسازی پلیس و شهرداری منعقد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب وی، برای گسترش همکاری های فی مابین نیروی انتظامی و شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائهی خدمات به ذی نفعانی هم چون سازمان های دولتی، بخش خصوصی و به ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه ی این دو نهاد را لازمه ی رفع نواقص و تقویت سرویس ها دانست.

سردار دولتخواه در این دیدار ابراز داشت: از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته ایم و این همکاری می تواند در حوزه های دیگر نیز ادامه پیدا کند.

او به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.

  معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا ضمن تمجید پیشرفت های سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش های پلتفرمی مانند GIS این پلتفرم ها را بستری برای همکاری های آینده دانست و برای عقد تفاهم نامه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری