مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-08اجتماعي

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائه ی خدمات به ذی نفعانی .

- سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب او، برای گسترش همکاری های فی مابین نیروی انتظامی و شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائه ی خدمات به ذی نفعانی هم چون سازمان های دولتی، بخش خصوصی و به ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه ی این دو نهاد را لازمه ی رفع نواقص و تقویت سرویس ها دانست.

سردار دولتخواه در این دیدار ابراز داشت: از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته ایم و این همکاری می تواند در حوزه های دیگر نیز ادامه پیدا کند.

او به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری

هم افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری