مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-08دانش

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد خراسان جنوبی


علیرضا عزیزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و علاقمندان جهت اطلاع از شیوه نامه تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی به این معاونت دانشگاه مراجعه کنند.

وی به مزایای تحصیل همزمان پرداخت و افزود: تحصیل در دو رشته به صورت همزمان سبب تربیت انسان های مسلط به دو رشته تحصیلی و ایجاد فرصت مناسب برای دانشجویان جهت دستیابی به دانش و مهارت های لازم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی همگام و همسو با برنامه ریزان حوزه آموزش عالی کشور شیوه نامه تحصیل همزمان دانشجویان غیر استعدادهای درخشان در دوره های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در دو رشته تحصیلی با رعایت ضوابط کلی آیین نامه کاردانی و کارشناسی را تدوین کرده است.

 وی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام فوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کنند.

عزیزی همچنین از علاقمندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خواست هر چه سریعتر به اداره ثبت نام این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد خراسان جنوبی

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد خراسان جنوبی