مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-08سياسي

پروژه ای که شروع نشده درجا زد / پل نکاچوب میاندورود در انتظار وعده مدیرکل راه


کلنگ تعریض پل نکاچوب شهرستان میاندورود 16 شهریور ماه سال 98 با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی و استاندار سابق مازندران بر زمین زده شده و نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اتمام این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومانی طی 18 ماه خبر داده بود اما .

- ) *کلنگ زنی با حضور وزیر راه و شهرسازی پس از کش و قوس های فراوان و روزهای نزدیک به انتخابات مجلس قبلی، 16 شهریور ماه سال 98 بود که با حضور محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی، احمد حسین زادگان استاندار سابق مازندران، محمد دامادی و علی اصغر یوسف نژاد نمایندگان سابق مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، نبیان معاون اسبق عمرانی استاندار، محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، منفردی فرماندار میاندورود و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی کلنگ تعریض پل نکاچوب بر زمین زده شد .

*نظری: پل نکاچوب 18 ماهه ساخته می شود در روز کلنگ زنی، محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ضلع شرقی این پل با دهانه 45 متر و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در مدت 18 ماه ساخته خواهد شد.

*تعریض پل نکاچوب شاید وقتی دیگر حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود که پیش از این پاسخگوی تماس های خبرنگار خبرگزاری فارس نبود و عملکرد وی مورد انتقاد شهروندان میاندورودی قرار داشت این بار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که شروع نشده درجا زد / پل نکاچوب میاندورود در انتظار وعده مدیرکل راه

پروژه ای که شروع نشده درجا زد / پل نکاچوب میاندورود در انتظار وعده مدیرکل راه