مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-08ورزشي

پایان پنجمین اردوی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی بجنورد


سرمربی تیم ملی کوراش بانوان از پایان پنجمین اردوی تیم ملی کوراش بانوان که به میزبانی بجنورد بود خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرمربی تیم ملی کوراش بانوان از پایان پنجمین اردوی تیم ملی کوراش بانوان که به میزبانی بجنورد بود خبر داد.

بتول پاکروح در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا و اولین اردوی آماده سازی برای مسابقات بازی های آسیایی هانگژوی چین از 8 بهمن ماه به میزبانی بجنورد برگزار شد.

پاکروح افزود: در این اردو ورزشکارانی از سراسر کشور در هشت وزن 48- ، 52- ، 57 - ، 63- ، 70- ، 78- ، 78+ ، 87+ و هر وزن یک ورزشکار، حضور دارند.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی آسیا سوم تا ششم فروردین ماه 1401 و بازی های آسیایی هانگژو چین شهریور ماه سال آینده برگزار می شود.

گفتی است زهرا باقری و مهتاب باغچقی به عنوان ورزشکار، فاطمه فرخی مربی بدنساز و بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان کوراش از خراسان شمالی در این اردو حضور داشتند.

همچنین در بخش آقایان نیز علی محمدی بریمانلو، حامد رشیدی، الیاس پاکدل، جواد مرادی، حسین سعیدی برجی، الیاس علی اکبری، هادی قدیمی و محمد وحید بریمانلو به عنوان ورزشکار و رضا مهنان و سعید رضاییان نیز به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی آقایان کوراش از خراسان شمالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پنجمین اردوی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی بجنورد

پایان پنجمین اردوی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی بجنورد