مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-08بين الملل

درخواست برای تحقیق درباره شاعر گمشده


«مارگارت اتوود» نویسنده مشهور کانادایی هم به جمع گروه بزرگی از نویسندگان سراسر جهان پیوست که خواستار اقدام فوری برای پرونده شاعر گمشده رواندایی شده اند.

- مارگارت اتوود نویسنده مشهور کانادایی هم به جمع گروه بزرگی از نویسندگان سراسر جهان پیوست که خواستار اقدام فوری برای پرونده شاعر گمشده رواندایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، مارگارت اتوود ، بن اوکری و جان ماکسول کوتسی به بیش از 100 نویسنده جهان پیوستند که خواستار مداخله رییس جمهور رواندا در پرونده اینوسنت باهاتی ، شاعری که یک سال از ناپدید شدنش گذشته است، شده اند.

بر اساس گزارش پن اینترنشنال، یک سازمان حقوق بشر، باهاتی آخرین بار در هفتم فوریه سال 2021 در یکی از هتل های ایالات جنوبی رواندا دیده شده است.

این شاعر که در کشورش چهره شناخته شده ای محسوب می شود، شعرهایی در یوتیوب و فیسبوک منتشر کرده بود و در مراسم هایی نیز اجرا داشت، اما از آن زمان تاکنون به کیگالی بازنگشته و موبایل هایش نیز خاموش هستند.

گزارش های رسانه ها نشان می دهند ناپدید شدن این شاعر در نهم فوریه به اداره تحقیقات رواندا گزارش شده است.

حالا بیش از 100 نویسنده و هنرمند در نامه ای به رییس جمهور رواندا، نگرانی عمیق خود را درباره وضعیت باهاتی نشان داده و به این نکته اشاره کرده اند که آن ها معتقدند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای تحقیق درباره شاعر گمشده

درخواست برای تحقیق درباره شاعر گمشده