مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-08سياسي

کدام نمایندگان استان زنجان طرح شفافیت آرا را امضا کرده اند؟


سه نماینده از 5 نماینده استان زنجان تاکنون طرح«شفافیت آرای نمایندگان» را امضا کرده و خواهان اجرایی شدن آن در مجلس شورای اسلامی هستند، طرحی که از شعارهای اصلی مجلس فعلی و خواسته بسیاری از مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سه نماینده از 5 نماینده استان زنجان تاکنون طرح شفافیت آرای نمایندگان را امضا کرده و خواهان اجرایی شدن آن در مجلس شورای اسلامی هستند، طرحی که از شعارهای اصلی مجلس فعلی و خواسته بسیاری از مردم است.

90 نماینده مجلس شورای اسلامی، با امضای نامه ای از رییس مجلس خواسته اند، ضمن تسریع در روند تصویب علنی طرح شفافیت آرای نمایندگان ، نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح از سوی نمایندگان در صحن و هیات رییسه اقدام کند.

از بین 5 نماینده استان زنجان، دو نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یعنی حجت الاسلام شیخ مهدی باقری و مصطفی طاهری با امضای این نامه خواستار آن شده اند که رأی گیری های پارلمان شفاف شود.

همچنین حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز به این طرح رای مثبت داده است، تا رأی گیری های پارلمان شفاف شود.

گفتنی است، متن نامه نمایندگان مجلس خطاب به رییس مجلس به این شرح است: طرح موسوم به شفافیت آرای نمایندگان از نخستین طرحهای تقدیمی نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نمایندگان استان زنجان طرح شفافیت آرا را امضا کرده اند؟

کدام نمایندگان استان زنجان طرح شفافیت آرا را امضا کرده اند؟