مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-08اقتصادي

جزییات سفر وزیر صمت به عمان/برنامه ریزی برای افزایش صادرات


قرار است در سفر وزیر صمت به عمان که از امروز آغاز شده 11 سند همکاری مورد بررسی طرفین قرار گیرد و برای افزایش سهم صادرات ایران از بازار عمان به حدود 10 درصد و استفاده از ظرفیت این کشور برای صادرات مجدد برنامه ریزی شود.

- قرار است در سفر وزیر صمت به عمان که از امروز آغاز شده 11 سند همکاری مورد بررسی طرفین قرار گیرد و برای افزایش سهم صادرات ایران از بازار عمان به حدود 10 درصد و استفاده از ظرفیت این کشور برای صادرات مجدد برنامه ریزی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و عمان 19 و 20 بهمن ماه، یعنی امروز و فردا، در مسقط برگزار می شود.

در جریان این اجلاس قرار است دو کشور در زمینه های اقتصادی به ویژه سرمایه گذاری های، تجاری، صنعتی، معدنی، حمل ونقل هوایی و دریایی و ترانزیت، انرژی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، فرهنگی و همچنین موضوعات قضایی، کنسولی، کار و بهداشت مذاکره کنند.

همچنین 11 سند همکاری مورد بررسی طرفین قرار خواهد گرفت که شامل صورت جلسه کمیسیون مشترک، نقشه راه همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور در افق 1404، موافقت نامه همکاری های گمرکی، یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در حوزه استاندارد و برنامه اجرایی آن، برنامه اجرایی همکاری های ورزشی، موافقت نامه انتقال محکومان و استرداد مجرمین، موافقت نامه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر وزیر صمت به عمان/برنامه ریزی برای افزایش صادرات

جزییات سفر وزیر صمت به عمان/برنامه ریزی برای افزایش صادرات