مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-08سياسي

نیروی هوایی مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است


فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه نیروی هوایی همواره در کنار و همراه انقلاب بوده است، گفت: نیروهای هوایی و ارتش مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است.

- ، سرهنگ رحمت الله مولا پیش ازظهر سه شنبه در دیدار پرسنل پدافند هوایی با نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه آفرینی نیروی هوایی در به ثمررسیدن فجر پیروزی اظهار داشت: از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب بودیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی پناه و ملجایی برای ملت های مظلوم و مسلمانان عالم است، افزود: نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای هوایی همواره در کنار انقلاب و همراه انقلاب بوده است و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جانفشانی خوبی به خرج داده است و علاوه براین در عرصه های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پابه پای آرمان های انقلاب ایستاده است.

سرهنگ مولا یادآور شد: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیروهای مسلح در کنار ملت، ولی فقیه و آرمان های ملت ایستاده است و فرزندان علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، دستور در زمینه تهیه بسته های معیشتی و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است

نیروی هوایی مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است