مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-08اقتصادي

امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزاد پیلتن اظهار داشت: نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان روز های 19 و 20 بهمن ماه در مسقط به ریاست وزیر صنعت، - مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: کمیسیون مشترک ایران و عمان در مذاکرات روز نخست در زمینه های مختلف به تفاهم دست یافتند که انتظار می رود در اختتامیه شاهد امضای چند سند همکاری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزاد پیلتن اظهار داشت: نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان روز های 19 و 20 بهمن ماه در مسقط به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان و وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان در حال برگزاری است.

وی در خصوص مذاکرات صورت گرفته، تصریح کرد: در روز اول این کمیسیون مشترک، هیات های مقدماتی و کارشناسی دو طرف مذاکرات خود را در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، تجاری، بانکی، حمل و نقل، انرژی، بهداشت، درمان و کشاورزی آغاز کردند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه این مذاکرات در قالب پنج کمیته کارشناسی انجام شده است، ادامه داد: طرفین در زمینه های مختلف به تفاهم هایی دست یافتند که قرار است در روز دوم این اجلاس، مذاکرات در بخش های دیگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان

امضای چند سند همکاری میان ایران و عمان