مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-08اقتصادي

اعتبار تسهیلات بخش مسکن در سال آینده 400 هزار میلیارد تومان شد


در راستای حمایت از ساخت مسکن در سال 1401،  اعتبار بانکی 360 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات این بخش، به 400 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در راستای حمایت از ساخت مسکن در سال 1401،  اعتبار بانکی 360 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات این بخش، به 400 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم زارع در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، گفت: در راستای حمایت از ساخت مسکن در سال 1401 و اجرای قانون جهش تولید و تأمین مسکن، اعتبار بانکی 360 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات این بخش، به 400 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: بانک مرکزی موظف شد با استفاده از سامانه اطلاعاتی خود و اطلاعات دریافتی از بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به موجب مصادیق تعیین شده توسط شورای پول و اعتبار، مانده تسهیلات و تعهدات کلان و میزان پرداختی و مانده تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط و میزان پرداختی هر یک از بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به تفکیک اشخاص در دسترس عموم قرار داده و به صورت فصلی این اطلاعات را به روزرسانی کند.

بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی نیز موظف هستند تمامی این موارد را به صورت فصلی در اختیار بانک مرکزی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تسهیلات بخش مسکن در سال آینده 400 هزار میلیارد تومان شد

اعتبار تسهیلات بخش مسکن در سال آینده 400 هزار میلیارد تومان شد