مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-08سياسي

«بوسه تواضع»


صفای باطن، روحیه بانشاط و چهره غالبا متبسّم و خندان مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی در کنار بوسه متواضعانه و آگاهانه وی بر دستان یک طلبه، قاب های ماندگاری از زندگی معظم له است.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حایری: هفت روز از ارتحال مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی گذشت، شخصیتی که بر اساس پیام تسلیت رهبر خبیر انقلاب اسلامی، فقیهی عالی مقام، مرجعی بصیر و البته امین و مورد اعتماد حضرت امام راحل (ره) بود و همواره درباره مسائل انقلاب و کشور، ورودی دلسوزانه و مسئولانه داشت.

و البته اشاره به نصایح دلسوزانه آن مرجع عالیقدر، نکته ای است که در پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی نیز مورد اشاره قرار گرفت که از آن جمله می توان به نصایح مُکرّر آن مرحوم برای استفاده از عقلانیت در عرصه اداره کشور و تعامل سازنده با نظام بین الملل اشاره کرد.

بدون تردید یکی از ویژگی های مرحوم آیت الله صافی، صفای باطن آن مرحوم بود که در روحیه بانشاط و چهره غالبا متبّسم و خندان ایشان جلوه داشت.

ویژگی دیگر را می توان در حضور مؤثر و خیرخواهانه وی در عرصه های مختلف همچون مبارزات با رژیم سابق و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی جستجو کرد.

همچنین تألیفات و آثار مختلف معظم له نیز زبانزد بزرگان حوزه و دانشگاه است که از آن جمله می توان به آثار ارزشمندی مانند  منتخب الاثر فی الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوسه تواضع»

«بوسه تواضع»