مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-08اجتماعي

ثبت بیش از 16 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 16 میلیون و 412 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا عبدی پیش از ظهر امروز در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل ـ آستارا اظهار کرد: 16 میلیون و 412 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی 10 ماه گذشته به ترتیب مربوط به محورهای اردبیل ـ آستارا، اردبیل ـ نیر و اردبیل ـ مغان است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 170 سامانه هوشمند جاده ای در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: بیش از 447 هزار تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

وی بیشترین تردد 10 ماه گذشته را به ترتیب مربوط به محورهای اردبیل ـ آستارا، اردبیل ـ نیر و اردبیل ـ مغان محدوده سه راهی صحرا و بالعکس دانست.

عبدی تصریح کرد: بیش از 9 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته است.

وی هوشمندسازی جاده های استان از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 16 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

ثبت بیش از 16 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل