مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-08حوادث

واکنش انجمن حمایت از کودکان به رو در رو کردن فرزند مامور نیروی انتظامی با قاتل پدرش


انجمن حمایت از حقوق کودکان در واکنش به درگیری منجر به شهادت یک مامور نیروی انتظامی و رو در رو کردن فرزند وی با متهم به قتل، بیانیه ای صادر و در آن بر نکاتی در جهت حفظ سلامت روان و حقوق کودکان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) قرار گرفته، با اشاره به شهادت جانشین فرمانده پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز طی یک ماموریت گشت زنی با ضربات سلاح سرد، از رودرو کردن فرزند شهید رنجبر تنها دور روز پس از دستگیری قاتل پدرش مقابل دوربین رسانه ها و با حضور مردم توسط برخی عوامل انتظامی استان فارس انتقاد شده است.

در ادامه این بیانیه با طرح این پرسش که ما در این چند دقیقه با چه چیزی مواجه می شویم؟ پاسخ داده شده است: نخست آنکه حقوق متهم پیش چشم دوربین ها و در برابر یک کودک به عریان ترین شکل ممکن نقض می شود.

ما با چنین تصویری، در حال ارسال این پیام هستیم که کرامت انسانی اشخاص وقتی در جایگاه متهم قرار می گیرند، ارزش و اعتباری در نظر نظام حقوقی ما ندارد.

هنوز یک ساعت از دستگیری متهم نگذشته با انتشار تصویر صورتش توسط رسانه ها، او را در دادگاه مردمی مورد قضاوت و محکومیت عمومی قرار می دهیم و از یاد می بریم متهم تا قطعی شدن حکم محکومیتش، زیر سایه اصل برائت، فردی بی گناه و به عنوان یک انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن حمایت از کودکان به رو در رو کردن فرزند مامور نیروی انتظامی با قاتل پدرش

واکنش انجمن حمایت از کودکان به رو در رو کردن فرزند مامور نیروی انتظامی با قاتل پدرش