مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-08سياسي

مذاکرات رو به پیشرفت و رو به جلو است


سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به صحبتهای وزیر خارجه در جلسه غیر علنی مجلس درباره مذاکرات وین گفت: در این جلسه وزیر خارجه ضمن تاکید بر اینکه  باید طرفهای مقابل تضمین های لازم را برای اجرای تعهداتشان بدهند به این موضوع هم اشاره داشت که مذاکرات رو به پیشرفت و جلو است.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به صحبتهای وزیر خارجه در جلسه غیر علنی مجلس درباره مذاکرات وین گفت: در این جلسه وزیر خارجه ضمن تاکید بر اینکه  باید طرفهای مقابل تضمین های لازم را برای اجرای تعهداتشان بدهند به این موضوع هم اشاره داشت که مذاکرات رو به پیشرفت و جلو است.

سیدنظام موسوی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح نشست غیر علنی مجلس برای بررسی آخرین تحولات در مذاکرات وین با حضور وزیر خارجه گفت: وزیر خارجه درباره موضوعات مختلف حوزه سیاست خارجی به ویژه بحث مذاکرات هسته ای توضیحات مفصلی ارائه کرد، ایشان این موضوع را بیان داشت که روند مذاکرات ادامه دارد منتها تاکید طرفهای مذاکره کننده ایران این است که طرف مقابل تضمین های لازم در اجرای تعهداتش بدهد این تضمین ها شامل تضمین های حقوقی، سیاسی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه طرف ایران دنبال این است که حداکثر تضمین ها را اخذ کند، افزود: طبق توضیحات وزیرخارجه در ابتدای مذاکرات طرفهای مقابل به ویژه آمریکایی ها دنبال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات رو به پیشرفت و رو به جلو است

مذاکرات رو به پیشرفت و رو به جلو است