مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-08سياسي

هشدار دیده بان شفافیت درباره لایحه مشارکت عمومی – خصوصی


دیده بان شفافیت و عدالت نسبت به کنار گذاشتن قانون مناقصات درباره لایحه مشارکت عمومی – خصوصی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی رییس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نشست خبری با موضوع انحرافات لایحه مشارکت عمومی - خصوصی گفت: در صورت تصویب این لایحه، به مرحله فساد قانونی می رسیم به این معنی که در هنگام تصمیم گیری و تصویب قانون، تصمیماتی اتخاذ می شود که منابع به صورت یکطرفه به سمت افرادی خاص منتقل شود.

وی با بیان اینکه کسانی که می خواهند از طریق این لایحه به فساد دست بزنند، می دانند که چگونه قانون را بنویسند تا ظاهر آن را رعایت کنند، گفت: عده ای نقشه می کشد که اگر دولت کم آورد و نتوانست از منابع عمومی کشور را اداره کند، به منابع بخش خصوصی دست اندازی کند.

رییس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به فسادی که در فروش بنگاه های صنعتی بود، گفت: بر اساس این لایحه، تنها چهار یا پنج نفر که یک نفر نماینده دولت در رأس آنها است، برای اموال میلیون ها ایرانی تصمیم گیری می کنند.

کجای دنیا یک نفر برای ثروت ملت تصمیم می گیرد؟ توکلی با بیان اینکه با استناد به این لایحه، تمام پروژه های عمرانی جدید، نیمه تمام، در دست اجرا، تکمیل شده و حتی در دست بهره برداری هم مشمول مشارکت عمومی و خصوصی می شوند، یادآور شد: با استناد به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیده بان شفافیت درباره لایحه مشارکت عمومی – خصوصی

هشدار دیده بان شفافیت درباره لایحه مشارکت عمومی – خصوصی