مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-08سياسي

وضعیت امنیتی مطلوب در شمال غرب/ 90 درصد سلاحهای وارد شده به کشور کشف شد


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: وضعیت امنیتی در منطقه شمال غرب بسیار مطلوب است.

- ، سردار اوصانلو سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با تاکید براینکه دشمن همواره با بکارگیری منافقین، ضد انقلاب در تلاش برای ایجاد ناامنی در مرزهای کشور است، گفت: توانستیم در طول سالهای گذشته امنیت بسیار مطلوبی در شمال غرب ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی می خواهد که دولت نتواند برای توسعه و آبادانی مردم وارد عمل شود و خود به خود مردم از صف دولت جدا شوند اما رزمندگان شمال غرب دست به دست هم دادند ضمن دفاع از مردم منطقه و ایجاد امنیتی پایدار، در مسیر توسعه نیز گام برداشته اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید براینکه آمریکا و صهیونیسم باهدف ایجاد ناامنی به حمایت از منافقین و ضدانقلاب ادامه می دهند، گفت: آمریکا بر توان نظامی ایران واقف است اما با تحریم ها و توطئه های متعدد و بکارگیری منافقین و ضدانقلاب در صدد ایجاد ناامنی است اما بدیهی است کسی که علیه نظام توطئه می کند باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود، افزود: صهیونیست ها در مناطق مختلف توطئه می کنند تا فلسطین از یاد مردم فراموش شود اما جنایت های صهیونیسم و ظلم انها فراموش نخواهد شد و همانطور که امام راحل در ایام انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امنیتی مطلوب در شمال غرب/ 90 درصد سلاحهای وارد شده به کشور کشف شد

وضعیت امنیتی مطلوب در شمال غرب/ 90 درصد سلاحهای وارد شده به کشور کشف شد