مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-08سياسي

در برابر بدهکاران کلان سکوت نکنید


امام جمعه فردیس به شهرداری این شهر هشدار داد و از آنها خواست که در برابر بدهکاران کلان سکوت نکنند.

- حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اعترض به اهمال مسئولان در خصوص دریافت جریمه مجتمع اکومال تصریح کرد: عدم پرداخت جریمه شهرداری توسط اکومال مورد اعتراض جدی مردم این شهرستان است.

42 یا 48 میلیارد؛ هر چقدر که حق این مردم است چرا نمی پردازند؟ وی با بیان اینکه خواسته مردم این است که اکومال بدهی خود را به صورت کامل به شهرداری بپردازد، خاطرنشان کرد: سه بار به شهردار فردیس تذکر دادیم که از این مجتمع مطالبه گری کند.

اما متأسفانه همچنان به وعده خود عمل نکرده است، این درحالی است که اگر یک مغازه کوچک به شهرداری بدهکار باشد، آن را پلمب می کنند، اما در برابر بدهکاران کلان سکوت کرده اند.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: بنده به عنوان امام جمعه شهرستان فردیس و به خواست مردم از شهرداری مطالبه گری کردم و اکنون هم باردیگر هشدار می دهم که اگر شهرداری بخواهد در این خصوص اهمال کاری کند، ما در برابر خواسته مردم سکوت نخواهیم کرد و تا احقاق حقوق مردم در کنار آن ها خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: وصل بودن به افراد خاص و برگزاری مراسم مذهبی نباید دلیلی شود که یک مجتمع بزرگ تجاری در برابر پرداخت بدهی خود به شهرداری مقاومت کند؛ به همه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر بدهکاران کلان سکوت نکنید

در برابر بدهکاران کلان سکوت نکنید