مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-08اجتماعي

نوبت دهی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون اینترنتی شد


در راستای جلوگیری از بسیاری مشکلات ناشی از نوبت دهی در مرز دوغارون با پیگیری های انجام شده نوبت دهی اینترنتی در این معبر رسمی راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: در راستای جلوگیری از بسیاری مشکلات ناشی از نوبت دهی در مرز دوغارون با پیگیری های انجام شده نوبت دهی اینترنتی در این معبر رسمی راه اندازی شد.

مهرداد کریم زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ساماندهی به وضعیت کامیون های ترانزیت که از این معبر رسمی تردد می کنند، احداث پارکینگ شهید فخری زاده از شهریور ماه سال 1399 در دستور کار قرار گرفت و همزمان با دهه فجر امسال نوبت دهی اینترنتی در این محل راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت این کار افزود: از آنجا که روزانه بیش از 1000 دستگاه خودروی ترانزیت از این گذرگاه عبور می کنند و همیشه در نوبت دهی مشکلاتی وجود داشت که موجب نارضایتی رانندگان می شد، با نصب یک دستگاه بارکد خوان در پارکینگ شهید فخری زاده نوبت دهی به صورت اینترنتی انجام و توسط پیامک به راننده اعلام می شود.

شهردار تایباد ادامه داد: سیستم نوبت دهی اینترنتی همچنین حجم شلوغی کامیون ها در مرز دوغارون را کاهش داده و از تخلفات نوبت دهی دستی جلوگیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون اینترنتی شد

نوبت دهی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون اینترنتی شد