مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-08بين الملل

سخنگوی اردوغان از «رویکرد سازنده» تل آویو تمجید کرد


سخنگوی رجب طیب اردوغان اعلام کرد که رویکرد کابینه فعلی رژیم صهیونیستی در قبال ترکیه، «سازنده» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اظهارنظرهای مقام های آنکارا درباره روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر تشدید شده است، سخنگوی رییس جمهور ترکیه درباره این موضوع اظهارنظر جدیدی انجام داد.

ابراهیم کالین سخنگو و مشاور ارشد رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آ هابر (A Haber) با سوالی درباره گرمی اخیر در روابط این کشور با رژیم صهیونیستی مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی آناتولی ، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در پاسخ به این سوال اعلام کرد که به دنبال پایان حضور 15 ساله بنیامین نتانیاهو در قدرت، دوره جدیدی در روابط دوجانبه آنکارا با تل آویو شروع شده است.

ابراهیم کالین سخنگوی رجب طیب اردوغان در این مصاحبه به تعریف و تمجید از کابینه ائتلافی کنونی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت به ویژه حضور چهره های مختلف از احزاب سیاسی متنوع در این کابینه پرداخت.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه مدعی شد: ما می بینیم که دولت جدید اسراییل که جناح های مختلف از جمله فلسطینی ها را دور هم جمع کرده است، رویکرد سازنده ای نسبت به ترکیه نشان می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اردوغان از «رویکرد سازنده» تل آویو تمجید کرد

سخنگوی اردوغان از «رویکرد سازنده» تل آویو تمجید کرد