مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-08سياسي

93 مدرسه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


93 مدرسه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفراسی با حضور معاون اول رییس جمهور، استاندار و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.

- ، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم که همزمان با افتتاح 2 هزار و 950 پروژه آموزشی سراسر کشور انجام شد، اظهارداشت: از این تعداد مدرسه 85 مدرسه در مناطق روستایی و 9 مدرسه در مناطق شهری قرار گرفته و برای ساخت آنها یک هزار و 600 میلیارد ریال از محل منابع دولتی، خیری و مشارکتی هزینه شده است.

میثم لکزایی زیربنای این مدارس را 29 هزار و 387 مترمربع عنوان کرد و افزود: با این تعداد کلاس درس، بیش از 11 هزار نفر دانش آموز از فضا و تجهیزات استاندارد بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان و همت بلند خیرین گرانقدر و نهادهای انقلابی گفت: در سه سال گذشته بیش از 2 هزار و 800 کلاس درس تحویل دانش آموزان مستعد این استان شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همچنین این اداره کل با همراهی خیران 2 هزار کلاس در استان در دست اجرا دارد که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تعداد عملیات اجرایی این پروژه ها درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 مدرسه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

93 مدرسه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد