مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-08اجتماعي

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: ، پیش بینی می شود عصر و شب پنج شنبه یک سامانه بارشی به تدریج وارد استان شود که تا ساعات اولیه روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه می دهد.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: براساس الگوهای هواشناسی، پیش بینی می شود عصر و شب پنج شنبه یک سامانه بارشی به تدریج وارد استان شود که تا ساعات اولیه روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه می دهد و در این مدت به تناوب موجب بارش برف و باران و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی خواهد شد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: پیش بینی می شود در اثر فعالیت این سامانه بارشی در مناطق غربی استان مانند کوهرنگ، اردل و لردگان بارش‎ ها از شدت بیشتری برخودار باشند، همچنین با توجه به بارش برف و وزش باد انتظار وقوع کولاک در گردنه های استان و لغزندگی سطح جاده ها در این مدت وجود دارد.

وی ادامه داد: شدت فعالیت این سامانه بارشی برای روز شنبه در سطح چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود و روز یکشنبه نیز مناطق شمالی و شرقی استان را در برمی گیرد، اما از اواسط روز یکشنبه به تدریج استان را ترک می کند و پس از خروج این سامانه انتظار کاهش دما در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری

آخر هفته پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری