مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-08سياسي

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح خبر داد و گفت که احتمالا این لایحه با قید دوفوریت از ابتدای سال آینده در دستور کار .

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح خبر داد و گفت که احتمالا این لایحه با قید دوفوریت از ابتدای سال آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه فوق العاده امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بعد از حادثه ای که برای شهید رنجبر از ماموران نیروی انتظامی استان فارس در چند روز گذشته توسط یکی از اراذل و اوباش رخ داد و باعث شهادت وی شد، کمیسیون امنیت ملی با دستور رییس مجلس شورای اسلامی به صورت فوق العاده بررسی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح را در دستور کار قرار داد این جلسه با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و ناجا تشکیل شد.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست فرماندهی کل نیروی انتظامی برای بررسی دو فوریت این لایحه و دستور رییس مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح