مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-08بين الملل

نوه ماندلا: گزارش عفو بین الملل اثباتی بر آپارتاید اسراییل است


فعال حقوقی آفریقای جنوبی با تاکید بر اهمیت گزارش اخیر عفو بین الملل درباره سیاست آپارتاید رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها گفت: این گزارش نشان داد که اسراییل یک رژیم تبعیض آمیز و نژادپرست است.

- فعال حقوقی آفریقای جنوبی با تاکید بر اهمیت گزارش اخیر عفو بین الملل درباره سیاست آپارتاید رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها گفت: این گزارش نشان داد که اسراییل یک رژیم "تبعیض آمیز و نژادپرست" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماندلا ماندلا، فعال حقوقی آفریقای جنوبی و نوه نلسون ماندلا، رهبر ضد آپارتاید این کشور در مصاحبه ای با روزنامه عربی21 اظهار کرد: رژیم آپارتاید در اسراییل در واقع همان نژاد پرستی است که پیش از این در آفریقای جنوبی برقرار بود و تنها اختلاف آن دو میزان شدت آن است.

ماندلا درباره نقش سازمان ملل نیز اظهار کرد: تعهد یک چیز است و واقعیت و عمل به آن چیز دیگری است، به ویژه در زمانی که حمایت مالی از این نهادها قطع شوند همانند اتفاقی که برای آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهجویان فلسطینی سازمان ملل (آنروا) رخ داد.

او در این مصاحبه درباره اهمیت گزارش عفو بین الملل برای سیاست های اسراییل و آپارتایدی که دنبال می کند، گفت: این گزارش بسیار اهمیت دارد و تاکید دیگری بر اظهارات همیشگی ما است که اسراییل یک رژیم تبعیض آمیز و نژادپرست است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوه ماندلا: گزارش عفو بین الملل اثباتی بر آپارتاید اسراییل است

نوه ماندلا: گزارش عفو بین الملل اثباتی بر آپارتاید اسراییل است