مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-08سياسي

بیان خدمات نظام به جامعه اُمید تزریق می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خدمات برجسته ای در زمینه های مختلف داشته که بیان این خدمات می تواند در جامعه امیدآفرین باشد.

- حسین خوش اقبال امروز(19 بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه به شکل خودرویی برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است و برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا، امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه به شکل خودرویی برگزار خواهد شد.

خوش اقبال ادامه داد: اگرچه به واسطه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سالهای گذشته فراهم نیست، اما باید با برنامه ریزی صحیح جلوه ای از غرور مردم ولایی کرمانشاه را در راهپیمایی خودرویی به نمایش بگذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم مومن و ولایی استان کرمانشاه علی رغم مشکلات و گرفتاری های اقتصادی پای کار انقلاب بوده و هستند، ابراز امیدواری کرد کرمانشاهیان امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور خانوادگی خود در راهپیمایی جلوه دیگری از عشق و علاقه خود به نظام را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان خدمات نظام به جامعه اُمید تزریق می کند

بیان خدمات نظام به جامعه اُمید تزریق می کند